Електронне пенсійне посвідчення в Україні: чим вигідно

Сучасні технології не стоять на місці, сьогодні можна мати посвідчення особи та карту для отримання пенсійних виплат в одному пластику. Таку можливість пропонує Ощадбанк та Пенсійний фонд країни. Щоб дізнатися, чи дійсно карта буде зручною у використанні, а також що вона є, давайте розглянемо все по порядку.

Що таке Електронне пенсійне посвідчення (ЕПУ)

Електронне пенсійне посвідчення (ЕПУ) – це карта із пластику, яка поєднує в собі паспорт та карту на яку можна отримувати виплати пенсії. Завдяки документу користувач може легко розраховуватися при покупках або платежах за комунальні послуги без комісій. Інформація про посвідчення знаходиться на офіційному сайті Пенсійного фонду.

Основні переваги електронного посвідчення

Люди, які отримують пенсію та мають електронне посвідчення, отримують такі переваги при користуванні:

Что нужно для получения электронного удостовремения?
  • безготівкові розрахунки у магазині за покупки чи послуги;

  • можливість сплатити комунальні послуги в онлайн-режимі;

  • отримувати пенсію максимально швидко та без затримки;

  • керувати фінансами через власний онлайн-кабінет в інтернет-банкінгу;

  • безкоштовне зняття готівки з банкомату банків ОщадБанк;

  • можливість оформити міжнародну картку для отримання допомоги;

  • можливість отримати безкоштовне пенсійне посвідчення на базі платіжної картки;

  • консультації із працівниками банку з будь-яких питань цілодобово.

Завдяки карті, користувачі можуть захистити свої персональні дані кількома рівнями захисту, при оформленні буде введено електронний підпис людини, щоб картка мала вищий ступінь захисту від шахраїв.

Що потрібно для отримання електронного посвідчення

Щоб мати картку 2 в 1, пенсіонеру необхідно зробити кілька нескладних кроків:

  1. відвідати філію найближчого Пенсійного фонду та подати заявку на отримання картки (філія має бути за місцем прописки);

  2. далі пенсіонеру потрібно відвідати офіс ОщадБанку та забрати картку після закінчення 30 днів;

  3. використовувати картку за призначенням та мати доступ до онлайн-банкінгу або додатку банку для управління коштами.

Отримати карту неважко, оформлення займе небагато часу, важливо лише зачекати на видачу.

Документи для електронного пенсійного посвідчення

Щоб отримати посвідчення, людині потрібно надати документи:

  • паспорт;

  • код платника податків;

  • фотографію 30 х 25 міліметрів.

Документи на отримання посвідчення недієздатним або неповнолітнім можуть подати їх опікуни чи піклувальники.

Оформити пенсійне посвідчення досить просто, не потрібно багато документів та довідок, при цьому людина отримає чимало переваг. Оформлення цієї карти проходить швидко і без зайвих документів, всього три кроки і пластик, що має 2 функції в одній на руках.

Людині достатньо відвідати офіс пенсійного фонду та написати заявку, це займе буквально 5 хвилин.

Варто пам’ятати, що у посвідчення є також термін придатності, як платіжну картку її можна використовувати не більше 3 років, після чого її можна буде замінити на нову.

Підсумки

Завдяки посвідченню, пенсіонери мають можливість мати одну зручну картку для отримання пенсії, користування для щоденних потреб при покупках, без ризику втратити готівку, оплачувати всі онлайн послуги, а при потребі знімати кошти з банкомату. Крім того, що на карту можна отримувати фінанси, вона служить і посвідченням особи, що також досить зручно, при отриманні пенсії чи оплаті комунальних послуг не потрібно надавати багато документів.

Рейтинг:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 + twenty =


pinup
logo
insta fb youtube tg pinterest viber
DMCA.com Protection Status