Проблема відображення субсидій на рахунку Ощадбанку

Всім відомо, що банки починають поступово переходити до онлайн-режим, надаючи деякі функції в особистих кабінетах користувачів. Сьогодні Ощадбанк теж намагається зробити свій сайт та структуру сучаснішою. Нещодавно почалися скарги користувачів про те, що пільговики не мають змоги простежити рух коштів у своєму особистому кабінеті. Оскільки нещодавно пільгові кошти почали нараховувати безготівковим розрахунком, то всім людям, які мають пільгову категорію, створили особистий кабінет автоматично, де вони можуть стежити за потоком і кількістю коштів, що їм нараховується.

Система працює так, що банк сам вносить кошти наприклад за комунальні платежі, а людині приходить сума нарахувань, що залишилися, що полегшує всю процедуру. Такий варіант для пільгових категорій населення є досить зручним і дозволяє людям використовувати систему в онлайн-режимі, отримуючи гроші безготівковим розрахунком. На жаль не всі оцінили таку ініціативу, багато хто скаржиться на те, що нарахування приходять у рази менше, банк не повністю вносити кошти за послуги та посилається на технічні збої. Неполадки були тимчасовими, але все ж таки система працює нещодавно, тому збої можливі, не варто панікувати, користувачам краще звернутись особисто до оператора або консультанта для вирішення ситуації, що виникла.

Особистий кабінет Ощадбанку

Особистий кабінет у Ощадбанку працює справно. В особистому кабінеті користувач може:

  • мати віртуальну картку;

  • здійснювати періодичні платежі;

  • оплачувати комунальні послуги;

  • відкривати депозит;

  • переказувати гроші з картки на картку.

Реєстрація та вхід у особистий кабінет відбуваються досить просто та швидко. Іноді в кабінеті трапляються збої, наприклад, не надсилаються платежі, в систему можна увійти тільки з підтвердженням дзвону від гарячої лінії.

Помилки з технічних причин у банках України

Не всі системи банків ідеально працюють. Багато банків щодня стикаються з помилками в системах, виправляють їх і намагаються, щоб усі процеси були налагодженими. Ідеальних систем немає, тож таких помилок не уникнути. Серед банків, які стикалися з помилками з технічних причин, виділяють:

  • Приватбанк. У банку не проводилися платежі в онлайн та офлайн режимі, також іноді виникають дрібні технічні неполадки у додатку Приват24.

  • Монобанк. Іноді відбуваються технічні помилки у додатку, але швидко виправляються.

  • УкрСиббанк. Клієнти скаржаться на збої у технічній роботі банку, наприклад, на блокування рахунку.

Звичайно, понад 70% причин з яких відбувається збій – неуважність чи помилка самих користувачів. Банки у свою чергу відразу реагують на дрібну помилку і намагаються якнайшвидше виправити будь-які технічні неполадки.

Як заощадити на комуналці через субсидії

Сьогодні можна отримати субсидію, якщо понад 18% сімейного бюджету йде на оплату комунальних послуг і немає боргів у постачаючих ресурсах компанії. Отримати субсидію можна за наявності постійного та підтвердженого місця реєстрації. Сьогодні можна отримати безготівкову чи готівкову модернізацію. За безготівкової монетизації кошти надходитимуть на спеціальний рахунок в Ощадбанку та автоматично списуватимуться за оплату комунальних послуг. Не в опалювальний сезон можна буде отримати зекономлені гроші готівкою.

При відкритті готівкового рахунку в одному з 39 банків, людина отримуватиме гроші щомісяця та оплачуватиме комунальні послуги.

Висновок

Технічні проблеми можуть виникнути у будь-якій системі, найголовніше, щоб банк мав можливість виправити неполадки якнайшвидше. Сьогодні технічні поломки трапляються досить рідко, тому клієнти банків можуть спокійно користуватися всіма системами.

Рейтинг:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

14 − 6 =


pinup
logo
insta fb youtube tg pinterest viber
DMCA.com Protection Status