Всі магазини на сьогоднішній день пропонують більшість хитрощів для своїх покупців, щоб ті купували якомога більше потрібного та непотрібного товару. Багато хитрощів можуть бути навіть невловимі, тому давайте розглянемо, як магазини намагаються вплинути на покупця, щоб він залишив більше коштів. Як і покупець, торгові точки також хочуть отримати вигоду, тому пропонують різні хитрощі, де кожна хитрість це:
Розпродаж
Величезні плакати із привабливими яскравими написами говорять про розпродаж, люди починають розбирати товар блискавично. Впевненості в тому, що це справді товари на розпродажі, додає червоний цінник, на якому закреслено нібито минулу ціну і написано великими цифрами нову ціну зі знижкою. Звичайно, розпродажі можуть бути справжніми, але в більшості випадків – це просто маркетинговий хід, насправді ціна на товар не змінилася зовсім, та й мало хто ходитиме і спеціально запам’ятовуватиме точну ціну кожного продукту. Важливо приблизно знати вартість товару, щоб наступного разу не потрапити на такий хитрий прийом.
Нагадують про себе у день зарплати
Відвідавши магазин або зробивши замовлення один раз, людина залишає номер телефону або адресу електронної пошти для оформлення карти знижок. Таких дій буде достатньо для того, щоб щомісяця йому надходило сповіщення про знижки в месенджер або на електронну адресу. Найчастіше зарплату видають на початку місяця, саме тоді можна отримати навіть кілька повідомлень поспіль із різних магазинів, про те, що якраз діє акція чи знижки на певні товари.
Виділяють цінники
Яскравий колір приваблює завжди, а щоб виділити товари за вигідною ціною, торгові точки часто виставляють яскраво-червоні цінники. Саме цінники можуть бути вирішальними у виборі покупки. Наприклад, ряд буде стояти кілька миючих засобів з різними властивостями, але одна з упаковок буде виділена яскравим цінником. Найчастіше людина вибирає упаковку саме з цінником, навіть якщо ціна на ньому буде вказана така сама, як і в засобах поруч.
Продають «два за ціною одного»
Такі пропозиції дуже часто можна зустріти як у продуктових, так і в косметичних магазинах. Варто постійно бути напоготові та перевіряти ціну товару, адже може буде дешевше купити той самий продукт, лише три рази окремо, ніж купувати його та переплатити.
Обіцяють подарунок за покупку
Часто магазини, щоби залучити покупців, пропонують подарунки за покупки. Наприклад, купуючи на певну суму, покупець може отримати в подарунок такий же товар або на вибір, наприклад зубну щітку, додаткову пару шкарпеток або коробку цукерок. Можливість отримати за покупку ще й подарунок, що приваблює багатьох клієнтів, але варто бути уважним, адже часто такі подарунки виявляються із шлюбом.
Суперпропозиція
Обмежена кількість товару, попередження про те, що продукт закінчується і на додаток до цього червоні цінники, які так і приваблюють покупців набрати більше потрібного чи непотрібного продукту за такою привабливою ціною. Обмежена кількість товару або вказаний час акції, яка буде всього пару днів, вводить людину в паніку і він думає, що такий товар за знижкою більше не зможе придбати, до того ж під впливом інших покупців, які теж потрапили в цю пастку, можна скупити пів магазину не замислюючись.
Далекі товари
Хліб і молочні продукти в магазинах зазвичай ставлять у віддалених місцях, щоб покупець якомога довше був схожий на відділи. Так як хліб і молочні продукти всі вживають щодня, то логічно, що люди часто ходитимуть у такі відділи, але варто їх поставити далі і тут покупець уже йде повз крупи по акції, солодощів та інших продуктів, тим самим набираючи їх у свій кошик і купуючи у кілька разів більше. Перед походом в магазин варто скласти точний список продуктів і не заглядати у відділи, де немає продуктів зі списку.
Зміна стелажів
Покупець йде за звичним маршрутом до потрібного стелажу і тут на ньому бачить зовсім інші продукти, тим самим він у пошуках потрібного йому товару починає класти в кошик продукти, яких немає в списку покупок. Покупець таким чином на автоматі, у пошуках потрібного товару, обходить весь магазин і накладає навіть товари, які він не планував купувати.
Дегустація товару
Багато торгових марок пропонують покупцям дегустацію прямо в магазині, за столиками із пробниками стоїть продукція на продаж. Привабливі ціни, гарні дівчата за прилавком у спокійній інтонації розповідатимуть про пишність представленого продукту. Ну як тут встояти та не купити пару упаковок? Найкраще обійти стороною і не підходити до таких столиків, якщо потрібна зайва витрата коштів.
Музика
Після роботи всі заходять до магазину швидко купити потрібний товар, але варто зайти до магазину, як спокійна музика починає наганяти спокій та релакс. Таку музику ставлять для того, щоб людина розслабилася, купувала товари якомога повільніше, щоб на очі траплялися й інші продукти, таким чином безліч покупців можуть годинами ходити по магазині і робити покупки замість швидкого походу за продуктами.
Товари біля каси
У магазинах далеко не завжди працюють усі каси, а це тому, щоб люди стояли в чергах та розглядали товари біля кас. Зазвичай там виставлені дріб’язкові товари, наприклад, жуйки, батончики, стики різних напоїв. Спокуса взяти хоч якусь дрібницю з прилавка – дуже велика, тому більшість купують товар саме біля каси. До того ж маркетологи подумали і про дітей, стоячи з дитиною біля каси, можна побачити, що стелажі розташовані на рівні дитини, яка так і проситиме купити їй кіндер або дитячу шоколадку.
Рекомендації
Практично всі магазини застосовують різні хитрощі для користувачів, тому, щоб не робити спонтанних та необдуманих покупок, важливо дотримуватися таких рекомендацій:

Складати список покупок. Перед походом до магазину важливо скласти список покупок. Такий спосіб допоможе не покласти в кошик зайвого та збереже гроші.
Ставити ліміт для покупки. Готівку досить просто викласти з гаманця, а на карті можна встановити ліміт, який не дасть витратити багато грошей.
Вивчати маркетингові прийоми. Почитавши кілька статей, можна зрозуміти, які хитрощі використовують у торгових центрах. Знаючи про них, можна не піддаватися на провокації та здійснювати покупки незалежно від дня акції або бонусних пропозицій.
Практикувати розумне споживання. Кожен будинок має цілу коробку речей, які були куплені спонтанно і більше ніколи не знадобилися. Варто не тільки не вестися на хитрощі торгових точок, а й раціонально підходити до всіх покупок. Такий підхід допоможе допоможе не зберігати мотлох будинку і не витрачати на нього грошей.
Такі рекомендації допоможуть робити покупки розумніше, не витрачати багато грошей, а також не залежати від маркетингових хитрощів.
Де взяти гроші на покупки
Якщо терміново знадобилося придбати важливу річ, можна не чекати, поки прийде зарплата або поки позичать родичі. Найкращим варіантом швидко отримати гроші та купити потрібну річ, буде оформлення мікрокредиту. Достатньо лише 15 хвилин та основних документів, щоб МФО перерахували на карту потрібну суму. Мікрокредитні компанії пропонують позики під 0%, а також з бонусними пропозиціями, тому отримавши таку позику, користувачеві не доведеться переплачувати.