Усі знають, що у Київтеплоенерго відповідають не лише за опалювальний сезон, а й за гарячу воду, а це понад 1 млн. користувачів. Через те, що підприємство займається кількома послугами, у багатьох починають виникати питання за договорами, а також спірні питання, на які немає відповідей.
Багато хто з киян одержує досить давно квитанції з кількома блоками для оплати, туди входить не лише гаряча, холодна вода, а й прибудинкова територія, а також плата за вивіз відходів, сюди також входить оплата за тепло.
Як подавати показники: питання та відповіді

Люди мають безліч питань до організації, що постачає гарячу воду та опалення, наприклад про нарахування за тарифами холодної та гарячої води. У період об’єднання Київтеплоенерго, контактні центри були весь час зайняті, написати листа на електронну пошту було нереально, але ситуація загалом вирішилася, тому сьогодні можна як з питаннями, що цікавлять, так і з даними зателефонувати в службу. Користувачі не раді нарахуванням, зазначеним у квитанціях, але підприємство готове здійснити перерахунок у деяких випадках і вирішити питання. Якщо користувачі мають заборгованість, вони можуть написати заяву про реструктуризацію, такий варіант дозволить платити поступово борг.
Чи варто підписувати договір із Київтеплоенерго?
Підприємство навмисно не обмежує за часом клієнтів, щоби не створювати великі черги та ажіотаж. Якщо у користувача послугами не було заміни лічильників, не змінився господар і не було змін у пільгах, то клієнти можуть укласти договір протягом наступного року без поспіху.
Як платити комунальні людям із бойлером?
Безліч питань виникає у людей, які мають бойлери. Показники приходять із середньомісячним нарахуванням, у даному випадку користувачеві достатньо подати дані навіть з нульовим використанням та відзначити наявність бойлера у приміщенні.
Як отримувати одну квитанцію за всіма показниками?
Також найчастіше питання цікавить мешканців, які не знають, як перейти до одного підприємства Київтеплоенерго та користуватися послугами, отримуючи квитанцію практично на всі показники. Справа в тому, що всі дані клієнтів автоматично були переведені в одну систему, тому нікому не доведеться підписувати домовленість у Київтеплоенерго та займатись паперовою тяганиною. Винятком є ті громадяни, які хочуть отримати договір особисто та заповнити його.
Чи можна подавати показники онлайн?
Сьогодні дані можна подати в електронному варіанті, як і оплачувати послуги, але річ у тому, що багато людей пенсійного віку просто не вміють цього робити. Вони, у свою чергу, можуть просто дзвонити по сервісу і подавати дані таким способом, ось тільки потрібно пам’ятати, що лінія такого сервісу завжди зайнята і часом потрібно дзвонити кілька днів.
Висновки
Хоча компанія вдосконалює свою роботу, багатьох досі турбують далеко не показники, а те, настільки неякісне водопостачання в місті, багато будинків просто не бачать гарячої води по пів року, а телефонуючи в кол-центри можна почути розпливчасту інформацію про те, що вода незабаром з’явиться, але невідомо коли. Все взаємопов’язане, може, громадяни, які не оплачують за послуги, просто їх не отримують належним рахунком, пріоритети у підприємства поставлені своєрідно і з цим жителі Києва вже напевно давно змирилися, а найрозумніші зробили індивідуальне опалення та поставили водонагрівачі.