Як підписати декларацію з лікарем: покрокова інструкція

Система охорони здоров’я України вже багато років потребує фундаментальних змін. За роки незалежності країна зіткнулася з безліччю невдалих кроків, які були здійснені на шляху реформ. Проте жодна зі спроб не виявилася успішною, і Україні не вдалося досягти бажаних цілей і зламати стару систему, повністю змінивши своє бачення, орієнтоване на найкращі світові приклади. Медицина є надзвичайно чутливою областю, оскільки вона торкається інтересів кожного.

Початок перетворень ознаменувався довгоочікуваним Законом України «Про державні фінансові гарантії громадської охорони здоров’я» від 19 жовтня 2017 року № 2168-VIII, прийнятий 30 січня 2018 року.

Станом на квітень 2018 року урядову програму «Доступна медицина» було реалізовано. Крім того, було створено систему електронної охорони здоров’я та впроваджено електронні послуги. Почався процес створення Національної служби охорони здоров’я, який має докорінно змінити систему фінансування, зосередивши увагу не на ліжках (як це було раніше), а на принципі «гроші слідують за пацієнтом», плануючи поступово переходити на страхову медицину.

Крок 1. Збір документів

Щоб підписати електронну декларацію з лікарем, вам потрібен паспорт та індивідуальний податковий номер. Реєстрація електронної декларації має бути зроблена особисто у закладі охорони здоров’я. Процес реєстрації безкоштовний. Існує лише одне обмеження у виборі певного лікаря: якщо він / вона вже підписав 2000 заяв з пацієнтами та перевищив можливу межу. Неможливо стати 2001 пацієнтом, і тому пацієнту потрібно буде знайти іншого лікаря, у якого поки недостатньо пацієнтів. Таким чином, якщо ви вже визначилися з лікарем або у вас є хороші рекомендації щодо конкретного медичного працівника, ви можете негайно звернутися до місцевого медичного закладу та підписати електронний документ.

Крок 2. Назустріч системі

Ніхто не може змусити вас вибрати конкретного лікаря (якщо ваш місцевий лікар не влаштовує вас, ви можете його змінити). Крім того, ніхто не може змусити вас вибрати лікаря на підставі вашої адреси реєстрації або місця проживання. Ви маєте право змінити свого лікаря в майбутньому, якщо ви незадоволені якістю медичних послуг, які він надає.

Пацієнти, які не підписують електронні декларації, повинні будуть платити, щоб здати всі обстеження (повний аналіз крові (CBC), клінічний аналіз сечі, аналіз глюкози в крові, ЕКГ, флюорографія, рентген та загальні медичні огляди, що проводяться лікарями, що спеціалізуються на певних областях медицини).

Крок 3. Як правильно підписувати декларацію

Вирішіть, з ким би ви хотіли підписати електронну декларацію. Ви можете відвідати веб-сайт медичного закладу (поліклініки або центру первинної медичної допомоги) та ознайомитись зі списком лікарів (більшість місцевих медичних закладів вже мають відповідні веб-сайти, решта планують запустити їх найближчим часом).

Інший варіант — піти до медичного закладу та переглянути резюме тих лікарів, які працюють у вашому місцевому медичному закладі (зазвичай такі посилання розміщуються на інформаційних щитах кожної поліклініки або будь-якої іншої медичної установи).

Крок 4. Усі – в електронному вигляді

Сам факт підписання електронної декларації забезпечить вам незаперечні переваги:

Починаючи з квітня 2018 року лікарі надаватимуть послуги тим пацієнтам, з якими вони підписали електронні документи. Якщо вам не вдалося підписати електронну декларацію, ви можете зробити це в будь-який інший момент пізніше. Однак ви можете пропустити шанс вибрати кращого лікаря. Декларація дає можливість не тільки підписати документ в електронному вигляді, але й надалі вести запис до лікаря в онлайн-режимі та залишати відгуки про свого сімейного лікаря.

Крок 5. Приклад декларації

Декларація має такі графи як:

Пошаговая инструкция подписания декларации с семейным врачом
  1. ПІБ пацієнта, дата народження;

  2. контактні дані пацієнта;

  3. паспортні дані, код ІПН;

  4. адресу проживання надання допомоги;

  5. контактна особа на випадок екстреної ситуації з пацієнтом;

  6. адреса реєстрації;

  7. ПІБ доктора, його контактні дані;

  8. постачальник послуг першої медичної допомоги (контакти).

Важливо заповнювати всі дані правильно і без перепусток, не допускати помилок.

Крок 6. Підписання декларацій

Підписання декларації відбувається досить просто. Прийшовши на прийом, потрібно буде заповнити документ, вказавши в ньому дані без помилок та перепусток – підписати його. Якщо підписання документа відбувається в онлайн-режимі, потрібно дотримуватися інструкцій електронного сервісу, роздрукувати його, заповнити, підписати та надіслати своєму лікарю поштою.

Бракує грошей на медичне обслуговування

Хоч у країні й безкоштовне медичне обслуговування, але навіть державні установи часто вимагають плату за процедури, надані ліки та інші маніпуляції. Фінансове питання У разі можна вирішити з допомогою оформлення кредиту в МФО. Завдяки МФО можна отримати кредит під 0% за 15 хвилин на картку. Подати заявку можна цілодобово, а від клієнта знадобляться лише основні документи. Такий варіант кредитування дозволить отримати кошти максимально вигідно та швидко.

Підсумки

Мандруючи світом, українці бачать зовсім інший рівень медичного обслуговування, і тому вони хочуть отримати медичний захист не гірше, ніж у Європі, Австралії чи США, які відомі своїми медичними інноваціями.

Нині ми можемо стати свідками народження абсолютно нової системи охорони здоров’я в Україні, сформованої «з нуля»: з новими пріоритетами, а також із цілком новими підходами та принципами управління.

Рейтинг:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × two =


pinup
logo
insta fb youtube tg pinterest viber
DMCA.com Protection Status