Портал Дія почав приймати заявки на допомогу по 8 000 гривень: інструкція

У зв’язку з пандемією багато мешканців України потрапили у скрутне фінансове становище, серед них і підприємці різних груп. Держава у свою чергу вирішила надати допомогу по 8 000 гривень усім, хто з підприємців та найманих працівників цього потребує. Щоб отримати допомогу, людям потрібно подати електронну заявку через сервіс Дія до 21 грудня 2020 року. Сервіс Дія почав приймати заявки на допомогу з 14 грудня, на порталі йдеться, що кінцева дата виплати допомоги – 31 грудня.

Вісім тисяч від Зеленського: як отримати

Сьогодні портал Дія має додаток, а також веб-сервіс, тому реєстрацію та подання заявки можна проводити не лише за комп’ютером, а й прямо з телефону. Для подання заявки в веб-порталі, за комп’ютером, людині потрібно буде мати свій особистий електронний підпис, який можна отримати в інтернет-банкінгу, BankID або іншому сервісі. Електронний підпис буде потрібний для входу, а якщо людина не має на порталі особистого кабінету – для реєстрації.

Після реєстрації або авторизації на сервіс, людині потрібно вибрати розділ “Послуги”, а після цього “Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам”. Сервіс автоматично сканує дані користувача у базі Реєстру застрахованих осіб у Пенсійному фонді на відповідність та підтвердження всіх умов для отримання допомоги.

Після того, як дані введені, потрібно вказати місце роботи, а також ввести номер свого рахунку, на який надалі буде переведено матеріальну допомогу. Коли заявка заповнена, потрібно перевірити її на помилки та перепустки та відправити на перевірку. Після того, як заявку надіслано, потрібно почекати повідомлення про її підтвердження. Посібник буде надано до 31 грудня 2020 року, після подання заявки людині потрібно лише очікувати нарахування коштів.

Можна побачити, що подати заявку через портал Дія досить просто, вся процедура займе кілька хвилин, при цьому не потрібно надавати багато документів. Завдяки таким простим діям державну матеріальну допомогу буде перераховано до 31 грудня 2020 року.

Кому належить виплата 8000 грн

Допомога у розмірі 8 000 грн мають можливість отримати наймані

працівники юридичних осіб або ФОП, якщо:

  • середня зарплата працівника не вищою 30 000 гривень на місяць на третій квартал;

  • КВЕД відноситься до тих, що потрапили під вплив карантинних заходів;

  • компанія, в якій працює найманець, нараховує Єдиний соціальний внесок за третій квартал 2020 року.

Крім цього, ФОП, якщо:

  • займається діяльністю понад три місяці;

  • сплачував Єдиний соціальний внесок не менше, ніж за три місяці 2020 року;

  • до 31.10.2020 року КВЕД віднесено до тих, що потрапили під вплив карантинних заходів;

  • людина не є найманим працівником одночасно із статусом ФОП.

Саме вищезазначені категорії мають право на отримання фінансової допомоги у розмірі 8 000 грн у 2020 році, які можна отримати, подавши заявку у сервісі Дія.

Що робити, якщо термін подання заявки пропущено

Приложение Дия

Дані про те, що дедлайн подання заявки буде до 31 грудня – неправдиві. Справа в тому, що у постанові №1233 у Пункті 5, де зазначено про затвердження та надання матеріальної допомоги застрахованим особам, які можуть втратити прибуток у разі повної заборони сфери їх діяльності, внаслідок посилення обмежень щодо епідеміологічних заходів, зазначено, що заявку можна подати тільки до 21 грудня. Саме цю дату визначено як дедлайн. Якщо людина не змогла подати заявку до цієї дати, то змінити вже нічого не можна.

Якщо ж на подання заявки вплинули технічні причини у самій системі Дія, то в даному випадку отримати матеріальну допомогу буде можливо. У цьому випадку людині потрібно буде звернутись до суду, попередньо знявши докази несправностей у системі відео.

Коли гроші прийдуть на рахунок

Так як після подання документів їх перевіряє не система, а люди, то перевірка відбувається повільно й у живій черзі. Певного терміну, коли саме надійдуть гроші, немає, адже система налагоджена так, що при подачі заявки всі дані перевіряють люди в центрах МВС, вивчаючи кілька баз даних.

Що робити, якщо не прийшли гроші

Оскільки система нова, то технічні проблеми можливі. Варто зв’язатися з консультантом сервісу, якщо причина не в сервісі, але варто уточнити, чи надійшла інформація до Пенсійного Фонду або банку-відправника. На одному з етапів могли просто не передати дані до іншої структури та виплати затяглися. Так як однієї системи, яка була б відповідальною за це – ні, варто уточнювати дані у різних організаціях і лише чекати.

Що не так з «Дія»: проблеми та способи вирішення

Користувачі сервісу «Дія» стикаються з деякими труднощами та технічними збоями. Наприклад, у перший день роботи послуги подання заявок на матеріальну допомогу, у сервісі стався збій та перезавантаження. Також користувачі скаржаться на зникнення документів із сервісу або вони просто не завантажуються. Іноді збій буває через тривалу перевірку документів, тому в такому разі варто відвідати сервісний центр і вирішити питання. Оскільки заявку та документи перевіряються люди, а не система, то рішення щодо неї чи інших документів може оновлюватися дуже довго і в порядку черги.

Висновок

Сучасні технології дозволяють подати заявку у телефоні та завантажити документи для отримання фінансової допомоги від держави. Важливо лише розуміти, що такі технології працюють не дуже злагоджено і не завжди коректно, тому варто заздалегідь подавати документи та розраховувати, що перевірка даних може тривати багато часу.

Рейтинг:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

13 − 4 =


pinup
logo
insta fb youtube tg pinterest viber
DMCA.com Protection Status